Technisch coördinator

19-07-2020

Coördinator senioren

Binnen Voetbalorganisatorische Zaken (VOZ) heeft elke leeftijdsgroep een eigen coördinator. Deze vrijwillige functie omvat de volgende hoofdtaken: Verzorgen van de communicatie voor de inschrijving van nieuwe leden. Potentiële nieuwe leden nemen contact met je op en je beantwoordt hun vragen. De inschrijving zelf is vervolgens digitaal geregeld;Indelen van teams. De coördinator bepaalt de teamindeling van de recreatieve teams (niet-selectie). Dit speelt met name in de overgang van het oude naar het nieuwe seizoen, maar geldt ook door het jaar heen;Optreden als aanspreekpunt. De coördinator is er primair voor de teamleiders in de desbetreffende leeftijdscategorie. Communicatie vanuit de vereniging gaat via de coördinatoren naar de teamleiders en via de teamleiders naar de ouders en spelers. Deze informatiestroom geldt ook vice versa;Verenigingsbeleid bepalen. Als coördinator draag je je steentje bij aan het beleid van VOZ en op die manier aan de hele vereniging JEKA. Initiatieven om de organisatie van de vereniging te verbeteren, zijn van harte welkom. De nadruk qua belasting ligt op een heldere communicatie, het beantwoorden van e-mails. Afhankelijk van het moment in het jaar en het aantal teams in de leeftijdsgroep, zijn dit meer of minder e-mails. Een tijdsindicatie is moeilijk te geven, maar denk aan gemiddeld één tot twee uur per week. Daarnaast zijn er per jaar ongeveer tien vergaderingen of bijeenkomsten (’s avonds) waar je aanwezigheid op prijs wordt gesteld. Voor een goed contact met de teamleiders kunnen extra bijeenkomsten zinvol zijn, met name bij de evaluaties aan het einde van het seizoen. Een coördinator draait ook mee op het wedstrijdsecretariaat, dat betreft vijf tot tien dagdelen per seizoen. Als je graag je vrijwillige steentje bijdraagt aan onze vereniging en makkelijk communiceert, dan heten we je graag welkom in ons VOZ-team. Neem hiervoor contact op met Johan Verbakel: [email protected]. of vul onderstaand forumulier in.

Reageren op de vacature

* = verplicht