Meiden

De Meiden en Vrouwen van rkvv Jeka
Kom gezellig bij de leukste club van Breda !

JEKA_1e_damestraining_na_coronasluiting-12_B.jpg

Al vele jaren zijn meiden en vrouwen een vaste waarden in het ledenbestand van de grootste amateurclub in regio Breda.

Met 2 dames teams en 6 meiden teams heeft JEKA in het seizoen 2021-2022 minimaal één vertegenwoordigend elftal in iedere leeftijdscategorie. De enige echte rood-wit-blauwe leeuwinnen!
Plezier staat bij Jeka voorop, dat is de belangrijkste doelstelling. We bieden als club sfeer, gezelligheid en leuke clubactiviteiten. Echter voetbaltechnische kwaliteiten worden niet uit het oog verloren. Getalenteerde meiden binnen JEKA spelen mee in top jongenscompetities, worden opgeroepen voor regionale elftallen en hebben zelfs de absolute Nederlandse voetbal top gehaald.
Lees hier meer: https://www.rkvvjeka.nl/225/77/powervrouwen-uit-de-regio/

Meidenvoetbal bij JEKA vanaf 5 jaar
Vanaf 5 jaar kun je als meisje bij JEKA komen voetballen. Daarbij maken we nog geen onderscheid tussen meisjes en jongens en spelen ze in gemengde teams. Met leeftijdsgenootjes van hetzelfde niveau, met dezelfde beleving en motivatie. Hierdoor ontwikkelen ze zich beter en spelen ze met meer plezier. Vanaf 11 jaar kom je bij JEKA in een meidenteam dat speelt in een meidencompetitie. Met de meiden in dat team zal je in de meeste gevallen blijven voetballen tot je bij de dames gaat spelen. JEKA creëert een leuke en gezellige omgeving dat vaak de start is van langdurige vriendschappen. En waarbij naast voetbal tal van andere leuke activiteiten worden georganiseerd.

De vrouwen van JEKA

De vrouwen van Jeka trainen twee keer per week en spelen op zondag. De training en coaching gebeurd door oud Oranje Leeuwin Mildred Baal. Dit team is een voorbeeld waarbij goed voetbal samengaat met veel plezier. Onze dames vormen al jaren een team en spelen nog steeds met veel enthousiasme en fanatisme, met een trainster die het beste in ze naar boven haalt.

Interesse?
Er bestaat voor iedereen de mogelijkheid om vrijblijvend twee keer mee te trainen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de coördinator voor de vrouwen en de meiden vanaf 11 jaar:

MO13_-_2019.jpg    mo15_2.jpg
MO13-1                                                                                                            MO15-1

P1050025.jpg

VR1_-_2019b.jpg