Vacatures

14-07-2021

Verzorger selectie JEKA

Werkomgeving
RKVV JEKA is een voetbalvereniging aan de Beukenlaan in Breda. De naam is een afkorting van Jeugdig Enthousiasme Kan Alles. Het is qua ledenaantal (1600 leden) de grootste vereniging van Breda.

Profiel
Voor de selectie senioren van JEKA zoeken we naar een verzorger. De afgelopen jaren is deze vacature steeds ingevuld door een student fysiotherapie die in zijn of haar laatste jaar van de studie zat. Zowel JEKA als de verschillende studenten die deze taak hebben uitgevoerd, zijn altijd zeer tevreden over de samenwerking. Helaas heeft op dit moment onze huidige verzorgster aangegeven dat zij de functie niet meer kan combineren met haar overige activiteiten. Om deze reden zoeken wij dus naar iemand die onze selectie komt versterken!

Wat bieden wij?
- een unieke mogelijkheid om ervaring op te doen of ervaring uit te breiden;
- een leuke en enthousiaste groep spelers;
- opname in de staf van JEKA;
- een vergoeding afhankelijk van ervaring.
Wie ben jij?
- een ervaren verzorger(ster);
- een student of studente die; in het laatste jaar van de opleiding fysiotherapie zit;
- een persoonlijkheid die zelfstandig beslissingen kan nemen op het gebied van blessurepreventie;
- uiteraard affiniteit met de voetbalsport.
Wat zijn jouw werkzaamheden?
- vooraf en tijdens trainingen/wedstrijden geblesseerden spelers verzorgen dmv massage cq tapen;
- na beoordeling van een blessure, die dmv fysiotherapie behandeld moeten worden, doorverwijzen naar de 'huis fysiotherapeut' Medifit Breda;
- nauw contact onderhouden met Medifit betreffende spelers die daar behandeld worden;
- tijdens trainingen spelers die een hersteltraining moeten ondergaan begeleiden of trainers te voorzien van oefenstof;
- verantwoordelijk voor de aanschaf van de nodige materialen benodigd voor de werkzaamheden (budget gebonden).
Welke dagen ben je nodig?
- dinsdag      18.45 - 20.45
- donderdag 18.45 - 20.45
- zondag       13.00 - 17.00

Heb je meer interesse hebben in deze leuke en uitdagende functie? Voor meer informatie kun je contact openemen met:
Fred Mijnhijmer
Technisch Coordinator senioren selectie rkvv JEKA