Club van honderd

clubvan100-1.png

Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Het alom bekende gezegde is zeker van toepassing op onze mooie vereniging. Niet alleen is de jeugd al verwerkt in de clubnaam, veel van onze senioren spelen al sinds hun kindertijd bij JEKA. We zijn bij uitstek een club waarvan leden, als het ware, ‘een leven lang’ lid blijven. “Een liefde” die vaak van vader op kind op kleinkind wordt doorgegeven.

clubvan100-2.png
Veel van onze leden ervaren JEKA als hun tweede thuis. Om dat gevoel al van jongs af aan mee te geven, startten enkele gerenommeerde JEKA-coryfeeën een groot aantal jaar geleden een prachtig initiatief: de Club van 100. Want een wedstrijd spelen in het weekend is leuk, maar zou het niet nog veel mooier zijn als jeugdleden zich het hele weekend door bij de club kunnen vermaken?
Met dat idee begonnen Piet Rompa en Jan van Oosterhout geld in te zamelen om zo nu en dan eens wat extra’s voor de JEKA-jeugd te kunnen doen. Dingen die niet direct onder de verantwoordelijkheid van een voetbalvereniging vallen, maar er juist voor zorgen dat JEKA een nog specialer rol krijgt in het leven van onze jongere leden.

De bezieling die Piet en Jan aan de dag legden, sloeg aan. Binnen de kortste keren mobiliseerden ze een flinke groep ouders, leden, oud-leden en andere JEKA-getrouwen. Allen realiseerden zij zich hoe belangrijk het was dat het JEKA-complex méér was dan een plek waar alleen een wedstrijd werd gespeeld en één of twee keer per week werd getraind. Om de jeugd wat extra’s te bieden, doneerden de leden van de club van 100  jaarlijks 100 gulden (later 45 euro).

Na ‘een stille periode’, waarin er niet veel initiatief werd ondernomen, heeft een kleine werkgroep In 2014 de draad weer opgepakt. Dit heeft ertoe geleid dat in september 2015 de eerste fase van een speelvoorziening voor de jeugd gerealiseerd zal worden. In de daaropvolgende twee jaren zal deze speelvoorziening verder uitgebreid worden.
clubvan100-4.pngclubvan100-3.png

Je wordt op persoonlijke titel lid van de Club van 100. Bedrijven of organisaties kunnen op andere manieren onze club sponsoren. Je kunt natuurlijk wel als duo, trio of groep lid worden. Een goed voorbeeld is de deelname van het barpersoneel. Met je elftal kan natuurlijk ook!

Je kunt op twee manieren lid worden van de Club van 100. De ene manier is het jaarlijks doneren van een bedrag van € 45,-  Nieuw is de tweede manier in de vorm van de zgn. SupportActie waarbij maandelijks een bedrag van € 5,50 wordt overgemaakt en mooie prijzen gewonnen kunnen worden. In een speciaal ontwikkelde folder wordt e.e.a. nader toegelicht (zie bijlage).

clubvan100-5.png
Wil jij ook lid worden van deze unieke club?  Neem dan  contact op met
 [email protected]

In de folder folder-club-van-100 wordt alles nog een keer duidelijk op een rijtje gezet.