Sponsorpakket

JEUGDIG ENTHOUSIASME KAN ALLES ...

MET ONDERSTEUNING VAN HAAR SPONSOREN

RKVV Jeka is een bloeiende vereniging met ruim 1700 leden en met een meer dan uitstekende ligging. Dit geeft voor u als sponsor vele mogelijkheden.

Wist u bijvoorbeeld dat:

• De website maandelijks meer dan 7500 unieke bezoekers heeft.
  • Ieder weekend 3000 bezoekers op het complex zijn die uw uiting zien.
  • Er dagelijks ca. 35.000 auto’s rijden die uw uiting kunnen zien.
  • U als sponsor ook op de website en sponsorwand komt te staan.

RKVV JEKA biedt in samenwerking met voetbalshop.nl een uitgebreid sponsoraanbod van voetbalkleding. Bij interesse kunt u alle opties doorlezen in onze kledingsponsorboek.
Voor een volledig overzicht van alle sponsormogelijkheden verwijzen we graag naar onze sponsorbrochure

Heeft u een ander interessant idee of wilt u Jeka op een andere wijze ondersteunen? Neem dan contact op met één van de leden van de sponsorcommissie of mail naar: [email protected].