Introductie

Als je te maken hebt of krijgt met ongewenst gedrag, zoals pesten, (seksuele) intimidatie, discriminatie e.d.  en je wilt dit melden en/of daarover praten, zoek dan contact met een van de vertrouwenspersonen van Jeka.

Van de hulp of het advies van de vertrouwenspersonen kan door iedereen die bij Jeka betrokken is (leden, vrijwilligers, ouders) gebruik gemaakt worden. De belangrijkste taken van de vertrouwenspersoon zijn:
-  eerste aanspreekpunt , luisterend oor
-  adviseren over te nemen stappen
-  eventueel bemiddelen bij het tot stand brengen van een oplossing

Er zijn drie vertrouwenspersonen voor Jeka actief. Je vindt hun contactgegevens hier. Er is één centraal e-mailadres:  [email protected]

Het beleid is vastgelegd in de notitie: Beleid en werkwijze vertrouwenspersoon JEKA