Introductie

JEKA en haar sponsors

Jeka is een bloeiende vereniging met ruim 1600 leden. Dit geeft voor u als sponsor vele mogelijkheden om uw bedrijf, uw (merk)naam of uw product te presenteren en uit te dragen. De mogelijkheden zijn elders op de website onder sponsors/sponsorpakket nader toegelicht.

Uw naam wordt ook zichtbaar weergegeven op de sponsorwand in het clubhuis.

Heeft u een ander idee of wilt u Jeka op een andere manier sponsoren neem dan contact op met één van de leden van de sponsorcommissie. Voor onze sponsoren organiseren we regelmatig sponsoravonden. U ontvangt hiervoor een uitnodiging. Verder is er informatie te vinden op de website.