Vacatures

Gastheer / vrouw

19-07-2020

VOZ-ondersteuners

Bij JEKA vinden wij het belangrijk dat onze teams, de tegenstanders en de scheidsrechters op een prettige manier worden ontvangen. Vanwege het grote aantal wedstrijden op met name de zaterdagen, ligt het zwaartepunt van de ontvangst op die dag. Binnen Voetbalorganisatorische Zaken (VOZ) is een aantal vrijwilligers werkzaam in de rol van coördinator. Een van de taken van de coördinatoren is het bemannen van het wedstrijdsecretariaat. Gelet op de relatief kleine groep coördinatoren en het grote aantal wedstrijddagen (van ’s morgens vroeg tot laat in de middag) is ondersteuning gewenst. Op dit moment wordt VOZ al ondersteund door een kleine groep vrijwilligers, maar het zou fijn zijn als deze groep iets kan worden uitgebreid. Hier geldt echt dat vele handen licht werk maken. Het voordeel van een vaste groep coördinatoren en ondersteuners is dat er altijd voldoende 'wedstrijdsecretariaatervaring' aanwezig is. Dat komt de kwaliteit van de ontvangst ten goede. Als je het leuk vindt om minimaal één keer per vier tot zes weken een paar uur bij JEKA door te brengen en enthousiast bent om een vrijwillig steentje bij te dragen aan de vereniging, dan verwelkomen we je heel graag in de VOZ-ondersteuningsgroep! Neem hiervoor contact op met Johan Verbakel: [email protected] of vul onderstaand formulier in.

Reageren op de vacature

* = verplicht