Introductie

Algemeen

De kantinecommissie zorgt voor het beheer en de exploitatie van de kantine en de diverse ruimten. Het clubhuis vervult een belangrijke rol binnen onze vereniging en moet een plaats zijn waar leden (en gasten) zich thuis voelen.

Taken

• Het coördineren van de bezetting van de horeca en het inplannen van de vrijwilligers voor de bar en keuken (door de week, weekend en tijdens speciale activiteiten).

• Coördineren ruimten voor vergaderingen. Vergaderingen dienen bij voorkeur gehouden te worden op woensdag- en donderdagavond. Bespreken van ruimte kan via de agenda achter de bar of per mail: [email protected] . Commissies die zelf een sleutel hebben en op een andere avond wensen te vergaderen dienen de kantinecommissie wel op de hoogte te stellen van deze vergadering.

• Het bespreken van de wedstrijd bespreekruimte kan alleen via de agenda die achter de bar ligt.

• In- en verkoop van drank en etenswaren/voorraden en de administratie ervan.

• JEKA heeft als beleid dat alle seniorenteams minstens twee keer per seizoen bardienst draaien. Dit rooster wordt ruimschoots op tijd onder de teams (per mail aan de leider(s) zoals vermeld op de site) verspreid door de kantinecommissie.

• Jeugdleden die vanuit hun opleiding/school een maatschappelijke stage moeten doen, kunnen dit ook bij JEKA doen. Neem hiervoor contact op met een van de leden van de kantinecommissie.

Vrijwilligers om te helpen achter de bar of in de keuken zijn altijd welkom. Mocht je willen helpen dan wel informatie willen hebben neem dan contact op met een van de leden van de kantinecommissie of stuur een mail naar [email protected]

Maandag gesloten
Dinsdag gesloten
Woensdag 12.30 uur tot 17.00 uur
19.00 uur tot 24.00 uur
Donderdag 19.00 uur tot 24.00 uur
Vrijdag gesloten
Zaterdag 07.30 uur tot 19.00 uur
Zondag 08.30 uur tot 19.00 uur

Regels en afspraken

• Het is verboden te roken in het gehele clubhuis.
  • Bier en andere dranken mogen buiten niet in glas
  • Geen 18 = geen alcohol
  • Sporttassen moeten in de tassenrekken in de hal worden geplaatst
  • Geen honden in de kantine