Faq

Klik op programma. Vervolgens word je automatisch doorgelinkt naar het speelschema. Hier zie je het speelschema van de hele vereniging.
Voor het speelschema van jouw team ga je naar Teams, selecteer je eigen team (bijvoorbeeld O19-1).

Heb je vragen of opmerkingen over het speelschema, neem dan contact op met het wedstrijdsecretariaat:

Ga in het hoofdmenu naar Teams daarna het gewenste team (bijvoorbeeld JO19-1). U komt dan op de overzichtpagina van het team.

Als je te maken hebt of krijgt met ongewenst gedrag, zoals pesten, (seksuele) intimidatie, discriminatie e.d.  en je wilt dit melden en/of daarover praten, zoek dan contact met een van de vertrouwenspersonen van Jeka. Je vindt ze onder deze link

Voor een volledig overzicht van alle sponsormogelijkheden verwijzen we naar onze sponsorbrochure

Heeft u een ander idee of wilt u Jeka op een andere manier sponsoren neem dan contact op met één van de leden van de sponsorcommissie. Voor onze sponsoren organiseren we regelmatig sponsoravonden. U ontvangt hiervoor een uitnodiging.

Lees verder op onze sponsor commissie pagina

Individuele leden kunnen hun tenue aanschaffen via de JEKA Webshop. Ook is het tenue te koop bij "100% Voetbal" in de Lange Brugstraat 16 in Breda.
Voor informatie over (gesponsorde) teamkleding stuur een e-mail naar [email protected]

Om een wedstrijdverslag  te schrijven, moet je ingelogd zijn op de site.
Ga naar Teams en selecteer het betreffende team.

Sportcomplex ‘Tussen de Leijen’

Beukenlaan 21
4854 TA Bavel

Correspondentieadres:
r.k.v.v. JEKA
Willem Alexanderstraat 19
4811 PZ  Breda

Alle contactgegevens vindt u hier

Zend de foto naar [email protected].
De teamfoto  wordt op de site teruggebracht naar het formaat 800X600 (landscape). Het heeft dus geen zin foto's van meerdere MB's te sturen. De kans bestaat dat onze mailbox hierdoor vol raakt.

Ga in het hoofdmenu naar Teams, selecteer je eigen team.  Hier staan de trainingstijden vermeld.
In geval van afgelasting geldt er een alternatief trainingsschema.

Rechtsboven op de home page staat er een verwijzing naar de afgelastingeninformatie op onze site.

Je kunt de clubkaart kopen bij de bar van het clubhuis.

Dat kan op 3 manieren:

•    Via de KNIP app. Met deze app kun je het saldo van je KNIP account direct online opwaarderen en kun je gemakkelijk je transacties inzien.
    •    Download de app voor Android
    •    Download de app voor iOS
    •    De eerste keer dat je de app opent moet je je e-mailadres invullen en vervolgens kiezen voor de optie betaalkaart.

•    Via www.mijnkniponline.nl. De eerste keer dat je de pagina opent klik je op “Registreer” en kies daarna de optie betaalkaart .Ook via www.mijnkniponline.nl kun je het saldo van je kaart opwaarderen en inzicht krijgen in je transacties.

•    Aan de bar, met contant geld of door te pinnen.

Het saldo kun je inzien op KNIP app en via www.mijnkniponline.nl.
Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.
Je kunt het saldo ook zien door de QR code op de kaart te scannen.

Het snelst is om de JEKA clubkaart zelf te blokkeren via www.mijnkniponline.nl of de KNIP app. Blokkeren kan ook door een verzoek naar [email protected] te sturen. Als de kaart tijdig wordt geblokkeerd ben je het saldo niet kwijt. Het tegoed is namelijk niet rechtstreeks aan de kaart gekoppeld, maar aan het account dat je hebt aangemaakt in de KNIP app of via www.mijnkniponline.nl.

De clubkaart is er voor iedereen die JEKA een warm hart toedraagt.

Bij een clubkaart betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de clubkaart op de kaartlezer naast de kassa gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling geheel of gedeeltelijk omgezet worden in een  pinbetaling of een contante betaling.

Nee, met het tegoed op je clubkaart kan alleen in de JEKA-kantine worden afgerekend.

Het saldo dat op de clubkaart staat, kan worden teruggestort tegen inlevering van je clubkaart bij de penningmeester. Opwaarderingen die gedaan zijn vanuit de vereniging worden niet teruggestort, zoals bijvoorbeeld de 10% introductieopslag.

Voor alle overige vragen en opmerken kun je e-mailen naar [email protected]